Nuftang add

Sabtu, 13 Julai 2013

Biar Orang Sabotaj Kita, Jangan ...

Asalamualikum dan salam sejahtera pembaca semua.

Selamat berpuasa saya ucapkan moga-moga  Ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnya. 


Biar orang sabotaj kita, jangan sabotaj diri sendiri.

Tahniah, anda sudi menjegah ke artikel ini, anda tidak sabotaj diri anda.Pastinya ramai yang tertanya-tanya apakah makna artikel kali ini.Bersama-samlah kita mencari maknanya dan menilai diri.

Jika saya bertanya kepada anda, pernahkah anda disabotaj? Rata-rata anda mengangguk bukan? 

Think positif. Jangan gemar memikirkan pekara-pekara negatif. Lebih banyak berfikir pekara negatif, lebih banyak ia (pekara-pekara negatif) datang kepada anda. Itu hukum tarikan. (law of attraction)

Kerana ada yang sabotaj kita, menjadi penyebab kita berada di tahap ini. Tahap di mana hari ini lebih baik dari semalam.

Saya pun selalu disabotaj. Sakit juga rasanya. Namun kerana itu saya di sini.

Namun apa yang lebih teruk ialah pensabotaj anda ialah diri anda sendiri. (Tunjuk diri anda). Hati anda mesti berbisik sekarang, betul ke?

Jika orang sekeliling mensabotaj anda, pasti anda perasan.Mesti terasa nak balas balik adakalanya.

Jika diri sendiri bagaimana?

Pastinya anda alpa dan hanya membiarkannya saja. Lambat laun ia menjadi tabiat. Tabiat yang sukar untuk di ubah. Cuba semak diri anda, apakah pekara yang selalu anda buat?Pekara yang mensabotaj diri anda sekian lama.

Masih kurang jelas?

Di sini saya sertakan contoh:
Jika anda telah lama membaca blog  berkaitan emas terutamanya (www.ilmudinaremas.com) dan masih belum membeli emas walaupun 1 dinar.

Cukuplah anda sabotaj diri anda. Berhenti  ! Dan cari jalan bagaimana anda medapatkan 1 dinar anda yang pertama.

Nak tahu berita baik?

Emas yang anda beli hari ini hampir sama harganya dengan emas yang saya mula mengetahui pelaburan emas 3 tahun yang lalu pada tahun 2010.

Bagaimana hendak mendapatkan emas pertama anda? Saya ada jalan. Anda boleh hubungi saya sekarang. Ya sekarang.Saya telah bermula, anda bila lagi. 


Salam dari admin. 

Fadzilan bin Tomi
Public Gold Dealer
PG025782
0148938770



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...