Nuftang add

Isnin, 23 Disember 2013

Reset Minda, Saya Reset Minda Saya




Lama benar tiada artikel baru di Ilmudinaremas.com sehinggakan tersekat-sekat untuk menaip coretan di sini.

Reset Minda, Saya reset minda saya.



Sepetang ini saya duduk di depan laptop mengerjakan bisnes online saya. Jual perfume online. Macam-macam perfume. Jual perfume nie minat saya, sebab saya memang suka simpan koleksi perfume. Jika minat perfume bolehlah PM saya ya. Tapi entry kali ini tidak membicarakan berkaitan perfume ya.

Dalam sibuk menguruskan perniagaan Perfume online saya terdetik dihati saya jika perfume berharga seratus dua boleh saya jual mengapa saya tidak dapat menjual emas hatta sekeping dinnar?

Beberapa pekara yang berlaku sejak beberapa minggu kebelakangan ini menggerakkan hati dan minda saya untuk melibatkan diri semula dalam pelaburan emas.Dari peristiwa bertemu  Mr. Thomas sehingga personal coaching bersama Mr. Hafizul Hakim.  Menyebabkan minda saya berfikir dan saya mengambil keputusan untuk mereset minda saya.

Apa yang mengukuhkan azam saya untuk mereset minda kerana telah menjumpai jawapan bagi soalan saya. Soalan yang hampir setahun saya mencari jawapan.

Apabila saya reset minda saya untuk mula semula pelaburan emas ini,saya mempunyai satu energy yang luar biasa. Saya sudah boleh melupakan kesilapan lama dan mula mengorak langkah semula. Diharap pembaca di sini mendoakan saya berjaya ya. Saya sumpah Fadzilan berjaya dalam perniagaan emasnya. Amin. Hanya Allah S.W.T yang membalas jasa baik anda semua.

Langkah saya selepas reset minda ialah menulis semula di blog saya ini.Penulisan ini menandakan saya bermula semula sebagai dealer selepas lama menyepi.


Fadzilan Tomi
Public Gold Dealer
PG025782
0148938770




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...