Nuftang add

Selasa, 2 Oktober 2012

Public Gold Safe Deposit Facility


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua… 



Antara soalan potential buyer saya ialah di mana ingin menyimpan emas mereka? Pada hari ini saya ingin berkongsi maklumat berkaitan kemudahan yang ditawarkan kepada pelabur emas melalui anak syarikat Public Gold iaitu Public Save.Ia bertujuan untuk memudahkan anda sebagai pelabur emas untuk membuat pelaburan emas tanpa risau di mana tempatnya untuk menyimpan dengan selamat.

Public Safe menawarkan perkhidmatan menyimpan emas yang telah dibeli oleh para pelanggan Public Gold di semua cawangannya.  Sekiranya and berada di kuching , anda bole simpan di PG Branch Kuching!

Bagi cawangan Public Gold di Kuching, keselamatan adalah lebih terjamin kerana berada betul-betul di atas MAYBANK. Maka security system menjadi triple layer dan meyakinkan.

Sebenarnya, ada banyak pilihan  di pasaran untuk membuat simpanan emas, tetapi Public Safe menawarkan kadar yang lebih murah, eksklusif untuk para pelanggan Public Gold.




Public Safe hanya mengenakan caj sebanyak 0.5% dari nilai emas anda sebagai caj simpananMinimum caj setahun adalah RM20.

Jika emas yang disimpan itu diambil semula sebelum sampai tempoh setahun, tiada pulangan bayaran akan diberikan.

Pelanggan tidak perlu pening kepala memikirkan tempat untuk menyimpan emas… Jadi, simpan di Public Safe adalah lebih selamat.. Boleh lihat laman Public Safe di SINI

Sekarang para pelanggan tidak perlu lagi memikirkan tempat simpanan emas yang dibeli, apa yang perlu dilakukan, beli emas, simpan di Public Safe… Mudah…semua urusan hanya perlu dilakukan melalui Public Gold sahaja… Sangat mudah…

Guaranteed: 1 to 1 replacement (andaikata emas hilang dari simpanan)

Sumber artikel : www.cikguemas.com
  
Bagaimana sekarang? Sudah terjawab persoalan anda?

 
Saya telah bermula…anda bila lagi?


Salam dari admin. 

Fadzilan bin Tomi
Public Gold Dealer
PG025782
0148938770

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...