Nuftang add

Selasa, 18 September 2012

RM200 sebulan untuk emas?



Asalamualaikum dan salam sejahtera pembaca sekalian.....




Ada diantara kita telah mula berminat untuk melabur di dalam emas. Tahniah pihak admin ucapkan atas kesedaran anda. Semangat anda berkobar-kobar pada mulanya namun setelah  melihat harga emas pasti ada diantara pembaca terus mengeluh. Apa tidaknya, harga emas yang tinggi hatta 1 dinar pun pada hari artikel ini ditulis mencecah RM765.

Usah risau lagi kerana kini anda hanya perlu menyimpan sebanyak RM200 sebulan untuk membeli emas. 

Tapi bagaimana?

Contoh :
Encik Man mempunyai pendapatan RM2000 sebulan. Beliau memperuntukkan 10 % dari gajinya untuk melabur dalam emas iaitu lebih kurang RM200 sebulan.

Pilihan Pertama

En. Man menyimpan wangnya di dalam akaun sehingga cukup untuk membuat pembelian 1 dinar pada anggaran RM750 sekeping. Katakan beliau menyimpan bermula dari bulan Januari. Maka dalam tempoh setahun En. Man dapat membeli 3 keping dinar. Cuba bayangkan sekiranya dia menyimpan selama 3 tahun.

Pilihan Kedua

En. Lan membeli melalui kaedah Easy Payment Purchase.En. Lan menghubungi deler dan membuat pembelian menerusi kaedah EPP.Untuk bacaan lanjut mengenai EPP dan kelebihannya sila Klik.

Jadi tiada alasan lagi untuk memulakan pelaburan emas anda.Bermulalah sedikit demi sedikit lama-lama jadi bukit.Insya Allah.


Salam dari admin. 

Fadzilan bin Tomi
Public Gold Dealer
PG025782
0148938770


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...